logotype
Zakres szkoleń PDF Drukuj Email

Temat nr 1

EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE

SZKOLENIE ROZWIJA NASTĘPUJĄCE UMIEJĘTNOŚCI/KOMPETENCJE:

  • Umiejętność rozpoznawania optimów swojej efektywności osobistej
  • Nadawanie priorytetów, komunikowanie priorytetów innym pracownikom firmy
  • Umiejętne planowanie dnia, tygodnia, miesiąca
  • Stosowanie narzędzi zarządzania czasem we współpracy z innymi
  • Umiejętność hierarchizowania zadań
  • Umiejętność rozpoznawania tzw. złodziei czasu i eliminowanie ich z własnej pracy

Temat nr 2

ASERTYWNA KOMUNIKACJA I ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW

SZKOLENIE ROZWIJA NASTĘPUJĄCE UMIEJĘTNOŚCI/KOMPETENCJE:

  • Autodiagnoza własnej asertywności
  • Wytyczanie własnego terytorium psychologicznego
  • Umiejętność asertywnej odmowy
  • Umiejętność asertywnego proszenia
  • Asertywne reagowanie na krytykę
  • Umiejętność przekazywania i przyjmowania informacji zwrotnej
  • Budowanie relacji z w oparciu o asertywność
  • Ocena na jakim poziomie odbywa się konflikt (wartości, danych, relacji , strukturalny, interesów)
  • Rozpoznawanie własnych skłonności w sytuacjach konfliktowych
  • Przesuniecie konfliktu z obszaru nierozwiązywalnego na obszar rozwiązywalny

Temat nr 3

OBSŁUGA KLIENTÓW

Psychologia obsługi Klienta

  • Mechanizm samospełniającej się przepowiedni w obsłudze Klienta
  • Samospełniająca się przepowiednia
  • Atrybucja wewnętrzna i zewnętrzna
  • Efekt motyla (jak wiele zależy ode mnie)

Asertywność w obsłudze trudnych Klientów

  • Radzenie sobie z agresywnym rozmówcą
  • Rozmowa z Klientem nastawionym na sprzeciw
  • Radzenie sobie z Klientem dominującym w rozmowie
  • Praca z Klientem nie potrafiącym słuchać
  • Przejmowanie kontroli nad rozmową z Klientem dużo mówiącym
  • Stworzenie skryptów działania dopasowanych do Klientów specyficznych dla poszczególnych produktów
  • Słowa zakazane

Temat nr 4

Optymalizacja kosztów druku (TCO) – Analiza biznesowa u klienta

Zakres przeprowadzania analizy środowiska biurowego u klienta.

Temat nr 5

Aktualnie funkcjonujące Systemy wspierające procesy produkcji dokumentów u klienta.

Omówienie architektury aktualnie funkcjonujących Systemów oraz ich zalety i wady.

Temat nr 6

Wystawianie faktur VAT – ustalenie momentu obowiązku podatkowego

Temat nr 7

Obsługa Systemów Navision oraz CRM