Temat nr 1
EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE
SZKOLENIE ROZWIJA NASTĘPUJĄCE UMIEJĘTNOŚCI/KOMPETENCJE:
- Umiejętność rozpoznawania optimów swojej efektywności osobistej
- Nadawanie priorytetów, komunikowanie priorytetów innym pracownikom firmy
- Umiejętne planowanie dnia, tygodnia, miesiąca
- Stosowanie narzędzi zarządzania czasem we współpracy z innymi
- Umiejętność hierarchizowania zadań
- Umiejętność rozpoznawania tzw. złodziei czasu i eliminowanie ich z własnej pracy
Temat nr 2
ASERTYWNA KOMUNIKACJA I ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW
SZKOLENIE ROZWIJA NASTĘPUJĄCE UMIEJĘTNOŚCI/KOMPETENCJE:
- Autodiagnoza własnej asertywności
- Wytyczanie własnego terytorium psychologicznego
- Umiejętność asertywnej odmowy
- Umiejętność asertywnego proszenia
- Asertywne reagowanie na krytykę
- Umiejętność przekazywania i przyjmowania informacji zwrotnej
- Budowanie relacji z w oparciu o asertywność
- Ocena na jakim poziomie odbywa się konflikt (wartości, danych, relacji , strukturalny, interesów)
- Rozpoznawanie własnych skłonności w sytuacjach konfliktowych
- Przesuniecie konfliktu z obszaru nierozwiązywalnego na obszar rozwiązywalny
Temat nr 3
OBSŁUGA KLIENTÓW
Psychologia obsługi Klienta
- Mechanizm samospełniającej się przepowiedni w obsłudze Klienta
- Samospełniająca się przepowiednia
- Atrybucja wewnętrzna i zewnętrzna
- Efekt motyla (jak wiele zależy ode mnie)
Asertywność w obsłudze trudnych Klientów
- Radzenie sobie z agresywnym rozmówcą
- Rozmowa z Klientem nastawionym na sprzeciw
- Radzenie sobie z Klientem dominującym w rozmowie
- Praca z Klientem nie potrafiącym słuchać
- Przejmowanie kontroli nad rozmową z Klientem dużo mówiącym
- Stworzenie skryptów działania dopasowanych do Klientów specyficznych dla poszczególnych produktów
- Słowa zakazane
Temat nr 4
Optymalizacja kosztów druku (TCO) – Analiza biznesowa u klienta
Zakres przeprowadzania analizy środowiska biurowego u klienta.
Temat nr 5
Aktualnie funkcjonujące Systemy wspierające procesy produkcji dokumentów u klienta.
Omówienie architektury aktualnie funkcjonujących Systemów oraz ich zalety i wady.
Temat nr 6
Wystawianie faktur VAT – ustalenie momentu obowiązku podatkowego
Temat nr 7
Obsługa Systemów Navision oraz CRM
|